15 Haziran 2014 Pazar

Sözü Geçen Bloggerlar


Blog Hocam - Daha İyi Bloglar İçin


Markaların Gözdeleri: Sözü Geçen Bloggerlar


Günümüzde yapılan araştırmalar insanların satın alma kararları üzerinde bloggerların büyük etkisi olduğunu gösteriyor. Bu durum blogların markalar ve ajanslar tarafından bir pazarlama aracı olarak kullanılmasını getirdi. Karşılığında da bloggerlar maddi kazançlar sağladı. "Bu markalar ve ajanslar neden bana reklam vermiyor?" dediğinizi duyar gibiyim. Bunu bakış açısıyla açıklayabilirim. Özellikle genç yaştaki erkek bloggerlar "PageRank'im şu kadar, Alexa sıralamam şu, günlük hitim şu" gibi veriler ortaya koyuyor ve reklam almaya değer bir blogları olduklarını düşünüyorlar. Bu veriler elbette önemli. Backlink çalışması yapan freelance SEO çalışanları ve küçük çaplı SEO firmalarının sizi tercih etmesine neden olabilir. Fakat markaların umurunda değil.  Peki markalar neden umursamıyor bu verileri? Markaların beklentileri ne? Pazarlamada influence diye bir kavram vardır. Anlamı; birinin davranışları veya kararlarını etkileyen etkidir. Başkaları üzerinde bu...

[ Yazının devamını okumak için başlığa tıklayın ]

0 yorum:

Yorum Gönder